۳۰ بهمن ۱۳۹۰، ۱۱:۴۰

سرهنگ غیاثوند در گفتگو با مهر:

10 کیلوگرم مواد مخدر در استان قزوین کشف شد

10 کیلوگرم مواد مخدر در استان قزوین کشف شد

قزوین- خبرگزاری مهر: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین گفت: 10 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در دو اقدام پلیسی کشف شد.

سرهنگ قاسم غیاثوند در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین پس از اطلاع از منابع مردمی در خصوص تهیه و توزیع مواد مخدر توسط فردی در شهرستان تاکستان موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
 
وی یادآور شد: در تحقیقات پلیس مشخص شد متهم مواد مخدر را از شخصی در شهر کرج خریداری و در استان قزوین به فروش می رساند.
 
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین تصریح کرد: ماموران با تکمیل اطلاعات از موعد ورود و قرار تحویل محموله تریاک مطلع و در محل حاضر شدند که در این اقدام متهم اصلی و دو قاچاقچی دستگیر و پنج کیلو و 50 گرم تریاک از آنان کشف و ضبط شد.
 
سرهنگ غیاثوند گفت: در اقدام دیگری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان حین کنترل خودروهای عبوری در آزاد راه قزوین، زنجان در بازرسی از یک دستگاه سواری سمند مقدار پنج کیلو تریاک کشف و ضبط کردند.
 
وی بیان کرد: در این اقدام راننده و سرنشین سمند دستگیر و تحقیقات پلیس در این خصوص ادامه دارد.
 
دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در قزوین
 
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین همچنین گفت: ماموران انتظامی استان قزوین با اجرای طرحی 50 خرده فروش و معتاد را دستگیر کردند.
 
سرهنگ غیاثوند یادآور شد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان البرز با اجرای طرح دستگیری فروشندگان مواد مخدر در این شهرستان از 12 منزل در چهار نقطه آلوده بازرسی و 15 معتاد و دو خرده فروش را دستگیر و 25 گرم ماده مخدر شیشه، چهار گرم هروئین، 133 گرم تریاک کشف و ضبط کردند.
 
وی تصریح کرد: ماموران تخصصی پلیس مبارزه با مواد مخدر در فرماندهی انتظامی شهرستان قزوین در اجرای این طرح از سه منزل مسکونی و دو خودرو بازرسی و 10 نفر را در این خصوص دستگیر کردند.
 
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین افزود: ماموران مبارزه با مواد مخدر چهار خرده فروش را نیز حین فروش مواد مخدر دستگیر و روانه زندان کردند.
 
وی اظهارداشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان تاکستان طرح جمع آوری خرده فروشان مواد مخدر را اجرا که در این اقدام 12 خرده فروش مواد را دستگیر و 50 گرم تریاک، پنج گرم شیشه کشف و سه دستگاه خودرو را نیز توقیف کردند.
 
سرهنگ غیاثوند بیان کرد: ماموران پاسگاه ناصرآباد شهرستان آبیک نیز هفت نفر را در اجرای این طرح دستگیر و 30 گرم کراک، هشت گرم شیشه و یک گرم هروئین کشف و ضبط کردند.
  
 
کد خبر 1537598

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha